Friday, July 17, 2009

HAMPIR KE SITU...HIHIHI



Tajuk entry ni cm pe je kan? hehehe..



Sebenarnye xde pape pun..cume nk bercerita psl diri aku ni..yg sudah semakin HAMPIR KE SITU...ke mane tu? mm..bukan pe...x lame lagi diri ku ni akan melangkah ke satu kehidupan baru..kehidupan sebagai seorang mama...INSYAALLAH...skang ni da msk 7 bulan +++...mcm² perasaan de..takut, excited, happy & mcm² lagi la...selalu tgk kakak² & kwn² je..tapi, skang aku pulak yg bakal merasai semua ni...moge ALLAH permudahkan semua ini & aku berharap semuanye berjalan lancar...AMIN...INSYAALLAH...moge kwn² sume doakan aku & baby selamat ek....


Kat bwh ni juz nk sharekan gamba² aku time aku peknen ni & yg semakin tombam ni...huhuhuhu...bukan aku je tau, aku punye bucuk pun same...hahahahaha...(jgn marah ek yang...)



amacam? bnyk tombam kan? hehehe



Mm..kite bezakan pulak gamba kat bwh ni..gmba sebelom kawen & mase kawen aritu...hehehe...




hehehe...slim la jugak time ni kan? wakakaka...




mm...xpela...tombam pun tombam la..yg penting sihat...ALHAMDULILLAH...mm....pada sume kawan² aku yg tgh peknen skang ni..moga kalian pun sume sihat & dipermudahkan segalanye...INSYAALLAH...buat isz,
rynn & ramai lagi la...mm..kt bwh ni de gamba aku ngn bestfren aku, isz...die da peknen dlm 5 bulan +++...(yg kawen sehari sebelom aku tu....)




bakal "mama"...hehehe...



mm..gitula cite utk entry kali ni..da lame betol x update...hehehe..kemalasan melanda la...ok...have a nice weekend...daaaaa....



3 comments:

rynn2506 said...

heheh...mmg berisi la jujue..xpe...utk sementara aje..nnt pas bsalin mesti leh maintain blk tu....heheh...mekasih ye igt gak mendokan kite....kalo kite dpt jumpe korg mesti kite pon leh join amik gambo skali kan...???kan??

mRs. JujUE said...

to rynn
- hehe..tu la rynn..mmg da naik betol badan ni..mulut asyik nk menguyah je..insyaAllah..ps bsalin nnt harap turun la balik badan ni..mm..best kan kalo kite dpt amik gambo sesame time² peknen ni kan? hehehe

puanrazma said...

wlau berisi tp maintain cute