Tuesday, March 16, 2010

haloo..halooo..haloo

assalammualaikum...huhuhu...lamenye x update...
bnyk citer sebenarnye..cume x berkesempatan je nk update...
sbb bnyk bende yg jadik...huhuhu...
ditambah pulak sejak² da jadi mama ni...

ok la..kite start citer yg latest² je la kan?

kami punye puteri, Fateen Afrina ni da nk masuk 6 bulan da...kejap je...
rase baru je smlm deliverkan die...citer pasal si kecik tu, skang da pandai meniarap & da berpusing² da..hope cpt la berjalan ye..mama & papa da x larat nk dukung da ni...huhuhu
si kecik ni jugak suke sgt tergelak & jelir²kan lidah dia..hehehe...

nxt citer...14 Mac aritu- best fren aku sorang ni, cik MYZA, baru je menyambut hari tua nye..yg ke 27...hepy besday ct!! hehehe..die citer dlm blog die, lady bos die ckp, "da cukop umur utk kawen da"...aku mmg sokong pun ct..so, cpt² skt tau!!

11 Mac plak, membe UITM aku time diploma aritu, baru je deliver..MAS..dpt baby boy..tahniah ye..jage diri & baby tau..nnt anak kite bole kawan & main sesame..tp, x bole la main bola...hehehe

awl Mac aritu, aku baru je start keje baru..sblm ni, 2 bulan dok memerap kt umah..dok jd housewiffy kejap..rasenye lagi penat kot...huhuhu...tambah plak ngn keletah si kenit aku tu...tp, rase seronot je la..sebab setiap mase ngn puteriku itu...ade je dpn mate...

bulan February pulak, sorang lagi best fren aku, ISZ, da terbang ke Miri, Sarawak..dpt transfer ke sane plak..mengikot en. hubby die..& membawa bersama buah hati mereka, Hannan Nusaybah...huhuhu..jauhnye merantau..ni best fren aku time sekolah lagi..dulu belajar kt Pahang, pstu g Kedah..keje plak kt T'ganu..pas kawen, terbang ke Miri pulak...huhuhu...die ni yg kawen sehari sebelum aku tu...& anak kami hanye selang 2 bulan...si Fateen 20092009, Hannan plak 20112009...hope mereka akan mewarisi persahabatan kami...& buat Isz & family, moge kalian hepy² selalu kt sane ye...

bulan January plak, aku sempat la jumpe balik geng² sekepala time sekolah dulu ni...kire cm reunion jugak la..aku, isz, zaza & shood...lepak kt umah zaza..huhu...bestnye...zaza plak masak nasik ayam...lepak² smbil melihat keletah si anak..nxt time kite wat lagi cmni ek? x puas la aritu...alhamduliilah..sume da de anak, cume si doktor sorang ni belom rezeki lagi..xpe..pasni shood plak ek? mane tau kembar plak ke...zaza & najib anak die name Nurul Tasneem Amani, isz & hadi - Hannan Nusaybah..alhamdullilah...moge persahabatan kita berkekalan buat selamanya seiring dengan keharmonian rumahtangge kite...InsyaAllah...

mm..bnyknye citer kan? rasenye smpai cni je dulu..nxt time kite sambung lagi la ek? last sekali, ni la gamba puteri ku yg latest...ta ta semua....



hallo..caye da besar da..hehhe

2 comments:

mYza said...

TQ Ajojo for d wish! hehehe... jgn putus2 doakan aku tau... ;p

mRs. JujUE said...

myza - my pleasure...insyaAllah..aku sentiasa doakan yg terbaik utk sume kengkawan aku nih...aminn..