Tuesday, May 25, 2010

CERITA 25 MAY..



Assalammualaikum...

Arini 25 May kan? jadinye arini kite citer psl 25 May je la ek?

Mm..ada apa ngn tarikh tu? ok la..let's story about it!!

9 tahun yg lepas, tanggal 25 May 2001 - detik itulah perkenalan aku ngn husbandku..my bucuk - Muhamad Fairus...

Saje je nk story pasal ni, utk tatapan anak² nnt..sok² bile Fateen & adek² tnye, cmne mama kenal ngn papa, suruh je dorang bace kt blog ni....huhuhu...

ok la...jom kite citer skt...

erm..kisahnye gini...time tu baru la 2 minggu dok kt UITM Shah Alam tu...pstu hujung minggu balik la umah...ptg tu turun la KL ngn budak² class - syaza, milla..then si firdaus & epul pun nk join jugak..dorang ni bwk la kawan bilik dorang jugak..si wak namenye..(husband aku le tu)...

time dalam bas tu de gak jeling² si mamat ni..dlm hati kate nk gak try, tp tgk gaye cm da ade awek jer..huhu..biarkan je la...

then smpai KL, kitorang lepak² mkn kt MCD CM tu smbel tukar² phone no....ps lepak² kitorang pon balik la umah masing²..umah aku dekat jer..kt ampang...syaza & mila - balik cheras, epul pulak balik sg buloh..firdaus balik ke Melaka & si wak tu balik ke Muar...

lepas pada date tu, maseng² wat hal sendiri..ade gak terserempak, tp 'hi-hi' gitu je la...pastu kitorang ni start rapat balik time da part 3 - thn 2002...& time tu jugak la couplenye...

bile da citer² balik, rupenye dlm bas tu, die pon ada hati gak nk ngorat aku time tu...tp, die pon pikir yg aku ni da de bf..hihihi...same la pulok...:)

nnt bile² aku cerita pulak psl couple ek? hihi...xde niat pape pun...cume berkongsi memori indah...& untuk kenangan aku nnt jugak...at least bile da tua² sok, de gak bende nk bace..heeee...

oh ye...semalam jugak, 2405 merupakan date tunang kitorang 2 thn lepas..mmg pada mulenye nk tunang time date 2505 ni, tapi date tu jatuh ari ahad..susah utk family husband aku nk dtg sebab isnin kan da kojer?

mm..gitu la citernye...mmg x percaye sebenarnye..tp, pepatah de ckp - kalo jodoh x kemana kan? Alhamdulillah..doakan kebahagian ini milik kami buat selamanye..hingga akhir hayat kami...aminnn...InsyaAllah...



ok la..kite layan je la gamba² kitorang ni...:)




~gambar pra wedding @ gambar kurus kitorang~
241208





~gamba kawen kitorang~ 281208


~gamba kami skang + lil princess~


ok la..nxt entry cite lain la pulak...daa....:)

No comments: