Monday, December 20, 2010

1 TAHUN 3 BULAN = 15 BULAN...



Salam semua....


Hari ni 20 hb kan? jadinya hari ni anak dara saya, Fateen Afrina da berusia 1 tahun 3 bulan bersamaan dengan 15 bulan...heee....ALHAMDULILAH...


Selama itu jugak la kami ni da jadi Mama Papa...eh, tapi cmpur dlm perut 9 bulan da jadi 1 tahun 12 bulan bersamaan 2 tahun...hihiii....


Ape la dok main kira-kira petang² hari ni...hihiiii...pepun, sangat² bersyukur dikurniakan ANUGERAH TERINDAH ini....ALHAMDULILAH...


ok..itu je entry hari ni...sangat² pendek...tapi, tetap ada gamba pujaan hati...yg semakin manje ngengade ni....layaaann....

~ nmpk x dahi benjol tu? huhu...gamba ni di amik lepas jatuh kerusi aritu...

saye kan baik sgt? hihiii ~


eh, lupe nk wish kt anak mama ni..hepy 1y 3 mnths sayang!! ♥ u so much²....mmuuaaahhhhh

7 comments:

Aqua Power said...

hehehe. besar dah anak ko jue. bole la +. huhuhu.

mRs. JujUE said...

tikah - hehehe...nnt dulula..tunggu nasik minyak tikah & en CP la..heee

NURUL said...

dah besau anak dara jue

NURUL said...

dah besau anak dara jue

mRs. JujUE said...

nurul - tu la tu...kejap je...raina pun same kan? x lame esok da ade org nk pinang pulak...heee

Dayu said...

rindu tak kan dia masa baby
tgk anak org dh besar
mcm seronok
tgk anak org berjalan, lari2
tak sabar nak anak lari gak

tp on the same time.. rindu sgt kat dia time baby
time kena bungkus

mRs. JujUE said...

dayu - hi..salam kenal...mm..betul²..kejap je da besar kan? mmg rindu time die kecik² dulu...:)