Friday, May 8, 2009

SELAMAT HARI IBU...

Ibu ibu
Engkaulah ratu hatiku
Bila ku berduka
Engkau hiburkan selalu

Ibu ibu
Engkaulah ratu hatiku
Tempatku menyatakan kasih
Wahai ibu

Betapa tidak hanya engkaulah
Yang menyinari hidupku
Sepanjang masa engkau berkorban
Tidak putusnya bagai air lalu

Ibu ibu
Engkaulah ratu hatiku
Tempatku menyerahkan kasih
Wahai ibu


mm..bile tibe je mase hari ibu, mcm² lagu ibu yg kite dengar..termasuklah cm lagu ibu kat atas tu...& termasukla bermacam² cerita pasal ibu ni..kat radio, tv & majalah...macam² kisah..mane yg baik kite jadikan sempadan dan yang buruk kite jadikan tauladan...


ALHAMDULLILLAH...aku sangat bersyukur kerana aku masih lagi mempunyai seorang ibu...aku masih lagi diberi peluang utk merasai kasih sayang ibu...seorang ibu yg terlalu bnyk pengorbanannya...yg menjaga aku sejak dari dalam kandungan..sehinggala sekarang...hingga aku pun bakal menjadi seorang ibu..insyaAllah....


terima kasih mak...di atas segala pengorbanan mak selama ni...halalkan semuanya....termasuklah air susu yg mak dah berikan kat juju selama ni....tak kan terbalas semua jasa mak selama ni...hanya ALLAH yg dapat membalas semuanya.....


SELAMAT HARI IBU...buat mak tersayang...HAJAH BEDAH BINTI HJ MOHD NOOR...semoga mak dipanjangkan umur dan sihat selalu agar kami semua masih boleh merasai kasih sayang mak lagi...INSYAALLAH....kami sayangkan mak...


tak lupa jugak ucapan hari ibu ini ditujukan kepada semua ibu-ibu di luar sane termasuklah...ibu mertuaku...kakak² dan akak ipar aku...KAK LANG, KAK CHIK & KAK NGAH...semua kawan² yg telah menjadi ibu..KAK COK, KAK LYNN, ZAZA, MZZNANA, MUMMYCOOL..& semua ibu² di luar sana...TAHNIAH...kerana anda telah menjadi ibu terhebat buat anak² anda....dan x lupa jugak utk bakal² ibu....ISZ..RYNN..& termasuklah aku..hehe...




SELAMAT HARI IBU.....



3 comments:

cokolat said...

next your turn will be coming up...

tq dek.. :)

rynn2506 said...

jujue,
mekasih kerana igt gak nak bg award n wish selamat ari ibu kat kite gak..terharu rasanya....awak dah bape bulan dah tu????

selamat ari ibu gak buat bakal ibu iaitu jujue....

jujue said...

to kak cok
- mm..insyaAllah..welcome kak..

to rynn
- mm..sesame la kite ek..skang ni da baru msk 5 bulan cmtu..mm..hope kite sume selamat..:))