Thursday, November 20, 2008

MEMORI INDAH DI BULAN MAY...



kalo tengok tajuk kat atas tu, cam best je bunyi kan?
cube teka apakah memori indah itu?
kite kasik tengok gamba dulu la...baru bole citer...>>>>>>>








hehe...gambor aku le..ngan sape tu?? citernya cmni...alkisah maka tersebut la..pada tanggal 24 MAY 2008...bersamaan dgn hari Sabtu..sahla aku menjadi tunangan kepada MUHAMAD FAIRUS....Alhamdulillah...segala² nya berjalan dengan lancar...seperti yang dirancang...


Bagi aku, walaupon cerita ni dah basi..sbb dah nak masuk 6 bulan dah, tapi tetap menjadi memori yang sangat indah...sebabnya kami memang x sangke, akhirnya hubungan kami sehingga sampai ke sini...setelah berbagai halangan yg kami tempuh selama ni...ALHAMDULILLAH......


Di kesempatan ini jugak, aku mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada family aku yg bersusah payah utk majlis pertunangan ku...dan kepada kawan-kawan yg datang, myza, isz, fara, kak nani & kepada semua yg mendoakan kami...kite tengok je la gambor² kat bawah ni ye.....>>>>>>>>







mmm...insyaAllah...x lame lagi aku akan bergelar PUAN la pulak...hehe...bile tue?? hanya sabar menanti saat dan ketika itu...doakan la ye...INSYAALLAH....


ok..that's all utk entry ni..next entry pasal pe plak?? waaaa...sebuah cerita di satu menara....hahaha....menara apakah itu?? hehe...tunggu....


4 comments:

Anonymous said...

yezzer...mmg indah..lebih2 lg bila menghitung hari bahagia... :)


-zarajeri-

Mrs Maznan said...

jgn tunggu lama2 tau..rugi kawin lambat ni! x caya tanya pn coklat kita? huhuhu **matilar aku kena cerca lepas ni!

cokolat said...

apsal ujung2 asyek nama aku je disebot2 niii...!!!

dek... ko kawen cepattt.... nanti akak ajar ko lagi selain dari buat blogggg... kita juga boleh membuat pelbagai jenis aksi lagiii ok!

jujue said...

to zarajeri
- doakan kami yer..:))

to amy
- insyaAllah..x lame je lagi...doakan ye..amin

to cokolat
- hahaha...bukan da bnyk ajar ke akak cokolat??hehe..