Tuesday, September 15, 2009

SALAM AIDILFITRI 1430 H



Salam semua...kejap je da nak raye kan? bestnye...seronotnye tahun ni beraye ngn family aku lagi...walaupun da kawen...hehehe...disebabkan keadaan diriku yg akan 'meletup' bila² masa sahaje ni..makanye x bole la nk balik beraye ke kampung suami...hope sempatla beraye & makan rendang dulu...hehehee....

Entry kali ni kita citer pasal raye jer...ok la..di kesempatan ni, aku memohon ampun sepuluh jari dari hujung rambut smpai hujung kaki...sekiranye terdapat kesilapan samada sengaja @ tidak..kepada sume kawan²...yg ada terbace blog ni & terutama kepada membe² blogger terindah ku...:-

  • kakak cokolat
  • ibu lynn
  • myza
  • leen
  • rynn
  • mas
  • kak reen
  • tick
  • kak sri @ zaidah
  • mzznana
  • mummy cool

Ampunkan salah & silap ku...dan doakan diriku ini selamat melahirkan baby x lame lagi..InsyaAllah...aku juga akan start bercuti panjang bermula hari khamis ni....hehehehe..npknye blog ku ini akan bersawang² le jawabnye...hehehe....kalo de kesempatan, aku akan update ek...& terimalah kad raye yg x seberapa ni dari aku & suami....sila la tepek di blog anda...hehehehe...(kalo sudi la ek...)







SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

MAAF ZAHIR & BATIN





1 comment:

NouroulSuhaimi said...

selamat hari raya zura.
akak doakan semua selamat nanti yer..