Friday, June 25, 2010

HARI INI...25 JUN...



Assalammualaikum...

Fuhh...berhabuk da blog aku ni...da lame x update..hii..bnyk bende yg jadi sepanjang x update ni..heee..first sekali, mesti la nk citer psl 25 Jun ni kan? heee...

Hari ini adalah besday saye...hepy besday to me!! Alhamdulillah...Allah panjangkan umurku..untuk menikmati nikmatNya hingga hari ini..27 tahun sudah...syukur atas semuanya..hanye itu yg aku mampu ucapkan...

Ok la..sempena besday ni..semestinya aku mengharapkan yg terbaik dlm kehidupan ni...setakat ni da bnyk jugak yg tercapai..alhamdulillah..& mane² yg x tercapai tu insyaAllah..akan diusahakan untuk mencapainye....

Mm..nk citer pasal pe lagi ek? da xtau nk citer...citer psl besday je la kan? heee....

Oo..ye...nk ucapkan terima kasih...untuk semua yg ingat besday aku ni..yg wish & mendoakan yg terbaik utk aku...pagi² lagi da wat aku touching...huhuhu..siap de entry lagi utk aku..mekasih ye cik ct myza...& org first sekali mstilah en suami kesayanganku...thanks pa for the gift...i likeee..heee...urmmm...ank bucuk cayang mama, Fateen Afrina nak kasik hadiah ape kat mama? heee....ok la....daaa...


~Fateen kasik kiss je la kt mama ye...hee..:)~

No comments: