Wednesday, June 2, 2010

SHARING IS CARING....

Bismillahirrahmanirrahim....

Assalammualaikum...

urmm...arini aku nk share kan sesuatu...sebelum tu nk tnye dulu la...

korang ade makan @ amik ubat pape x? huhuhu...kali ni aku saje je nk share psl ubt yg aku amik...utk kesihatan luaran dan dalaman...uishh...bukan ubat mahal² pun aku amik...sebulan cume rm15 jerk...kire mampu la...ubat yg aku amik ni pun, bole dijadikan pil perancang utk keluarga jugak...:)...

ehh...lupe pulak nk citer psl ubat ape kan?

ni la ubat die....Maajun Anggun Bistari...@ nickname die MAB... (nnt aku upload gamba ye..)

erm..bnyk kebaikan maajun ni tau...sume diperbuat drpd herba...mmg x de cmpur dadah & bahan kimia langsung...jgn riso...mmg selamat...bahan² terdiri drpada MANJAKANI, SERAPAT, SENDUDUK, KACIP FATIMAH, HABBATUSSAUDA, INAI & REMPAH RATUS SAHAJA...

bile tgk kt bahan² tu, org dulu² mmg amik sume bhn tu kene rebus la..pstu minum air la kan..sume tu susah..rase pulak pahit la, macam²...tp, kalo makan MAB ni, sume bahan² tu da dijadikan satu...amik sebijik telan..abis citer...mcm telan panadol jugak...mudah je kan?


"MAB adalah produk tradisional dari herba, rempah ratus dan madu. Kegunaan MAB pada asasnya adalah “Family planning”. Walaubagaimanapun MAB juga bertindak sebagai ubat MULTIPURPOSE dalam penjagaan kesihatan dalaman / kecantikan Wanita terutamanya bagi yang telah berumahtangga. MAB juga merupakan salah satu alternatif bagi orang yang kurang selesa dengan kaedah FAMILY PLANNING moden. Keberkesanannya dalam family planning adalah 100% sekiranya anda mengikut aturan makan yang betul. MAB juga boleh diambil oleh orang yang berumur 18 tahun ke atas, berkahwin/ belum berkahwin dan orang-orang tua ( Warga Emas ) MAB di jamin bersih, ( Suci lagi halal ) tanpa perlu di ragui lagi bagi orang Islam" = MAB CANTIK


erm..rasenye smpi cini dulu la ye..nxt entry aku cite psl khasiat & kegunaan MAB ni...kalo korang rase mcm nk try, bole PM aku kt emel ni - wakjue_om@yahoo.com
insyaAllah aku akan try reply secepat yg mungkin..xpun, nk lagi cpt, bole sms aku kt 012-2879819...


Apa yg baik dan elok x salah kalo kite share kan...insyaAllah...:)


-wallahualam-


No comments: