Wednesday, March 9, 2011

HARAPAN SUAMI..☺☺☺


Assalammualaikum semua...


Mm..entry hari nie adalah rentetan daripada hari wanita semalam..huuhu...nape ek? xde la..cmni, smlm time on d way balik umah, time drive tu konpom le dengar le radio kan? huhuhu..kompom jugak la dengar hotfm, idaman hatiku selalu..heee...time hotfm jam tu dorang punye topik psl mintak maaf kt pempuan @ wanita....pastu sejam tu dorang dok putar semua lagu yg berkaitan dengan wanita...huhuhu...time tu dengar le lagu untuk isteri, pstu lagu untuk ibu...huwaaaaa....rase syahdu sgt rase bile dengar lagu untuk isteri tu.....nk tau lagu ape? jom kite layan dulu....rase feeling sgt bile dengar sesorang.......





Huhu..sedey je rase bile dengar bait-bait lirik lagu nih...rasenye kalo en asben yg nyanyikan mau hujan jugak nih...ni pulak lirik die...



Telah ku siapkan satu daerah paling sunyi
Dalam hati ini untuk kau isi sebagai isteri
Untuk kau penuhi dengan kemuliaan seorang wanita
Untuk kau beri erti dengan kelembutan
Untuk kau hargai dengan kasih sayang

Ku ingin kau jadi wanita mulia
Yang tahu harga budi dan hati
Seorang lelaki bernama suami

Kerana engkau isteri
Ku ingin kau mengerti bahawa hidup ini
Tak semudah yang kita janjikan
Yang kita janjikan
Kerana kau isteriku


Huhu...semua la lirik die mencengkam kalbu...mm..mcm tu la harapan setiap insan yg bergelar suami kan?



Untuk encik papa, InsyaAllah ma akan jalankan tanggungjawab dengan sebaiknya..sebagai seorang isteri & mama..mane yg salah, tunjukkan la ye..maafkan la atas segala kekurangan selama ni...



Okla..sekian saje entry arini..:)


4 comments:

hot mama said...

zura...zz terharu nya bila dengar lagu tue...ermmm ...kalaulah suami kita nyanyikan kat kita..berjurai air mata di buatnya....sadis²

mRs. JujUE said...

za - huhuhu...memang menusuk kalbu bile dengar lagu ni kan? huhuhu...mmg sadis..

Dda Ly said...

:) mcm tu juga harapan isteri buat suami..:)

meh ke rumah..
~c.u.t.i~
keep in touch ye..♥♥♥

mRs. JujUE said...

Dda Ly - salam kenal..thanks sbb sudi singgah ye..mm..mmg itulah jugak harapan isteri kan? mudah²an..amin..:)