Tuesday, November 2, 2010

SELIPAR JEPUN PINK GIVEAWAY



Salam..nk join giveaway ni...
sgt comel la itu plushies...sgt² comel..kalo si kecik, Fateen Afrina tgk mesti die sebut bear bear pstu kiss...si FA tu mmg suke kiss bear bear...heee....kalo die dpt, sure x lepas dari tangan punye...korang cube tgk gamba kt bawah ni, mmg comel plushies²..buat sendiri lagi..mmg kreatif la si KISZ ni..




bile tgk plushies ni, bukan budak² je suke, mak² budak lagi suke...hehehe..cm aku ni ler...mau berebut dgn anak...hihii..xde la...eh, kalo korang nk join, jom le join...giveaway ni smpai 10 Disember 2010...lame lagi tu...kalo nk tau, syarat² nye lagi, jom le pegi kt
SINI..

Oh ye, giveaway ni terbahagi kepada 3 kategori tau, iaitu -

kategori 1 = kategori untuk ibu2(untuk anak2 kecik mereka)
kategori2 = kategori student(skul,kolej or u)
kategori3 = bekerja...

Jadinya, kategori ku ini adalah untuk kategori 1 - untuk ibu²...

ok..sekian, terima kasih ye kepada tuan punye blog yg menganjurkan giveaway ni...hope de rezeki la dpt plushies yg comel² tu...:)


2 comments:

-mYza- said...

beshnyer menatang plushies nie... hehheee..trus aku join. slalu aku bc blog ko psl ko join GA.. kali nie aku pon join gk.. hehehee semoga kita dedua menang! hehhee

mRs. JujUE said...

ct..tu la kan? mmg comel bende ni..amin..moge kite berdua je yg menang..hahahaha..